Èxit de participació en l’entrenament Keiko d’Esport7 Karate JKA amb l’estudi del kata Gankaku
El passat dijous, el tatami del Complex Esportiu Vell Congost de Manresa va acollir una nova sessió de l'entrenament mensual Keiko organitzat per l'Esport7 Karate JKA Manresa. La jornada va destacar per la seva gran convocatòria, reunint més de 30 karatekes de l'entitat en una sessió d'alt nivell tècnic. En aquesta ocasió, l'entrenament es va centrar monogràficament en l'estudi del kata Gankaku. Aquesta és una de les formes més complexes i elegants del karate Shotokan, caracteritzada pels seus equilibris sobre una sola cama i els seus atacs fulminants, fets que van
Més de 20 karatekes participen en el Keiko de gener, l’entrenament mensual de karate, al Congost
Aquest dijous passat dia 30 de gener, ha tingut lloc al tatami del Complex Esportiu Vell Congost l'entrenament mensual anomenat ‘Keiko’ del grup de karate de l’Esport7. Hi han participat més de 20 esportistes.
Una trentena de persones participa en l’entrenament Keiko de karate
Aquest dijous, el tatami del complex esportiu Vell Congost va acollir l’entrenament mensual Keiko, de karate. Va durar dues hores i va tenir una elevada assistència tot i fer-se a les portes del pont de la Constitució.
L’entrenament de keiko de karate reuneix al Congost més de 30 esportistes
Els karateques de l’Esport7 es van reunir aquest dijous 19 d’octubre en un entrenament conjunt dels grups de juvenils i adults al tatami del Complex Vell Congost. L’entrenament, en el que es va treballar molt el kumite, va tenir una molt bona assistència (tenint en compte que el grup de karate entrena dilluns, dimecres i divendres), amb més de 30 esportistes.