Esport7 participa en el tradicional Taikai de Cala Montjoi amb mestres internacionals de les arts marcials
El cap de setmana del 19, 20 i 21 de juny, les instal·lacions de Cala Montjoi (Roses) van acollir una nova edició del seu tradicional i prestigiós Taikai d’arts marcials. La cita va comptar amb la participació d’una delegació de practicants de la secció de jujitsu de l’Esport7, combinant esportistes que van completar tota la convenció amb d’altres que es van desplaçar expressament per a la jornada del dissabte 20 de juny.
L’esdeveniment va cloure amb un èxit organitzatiu i d’assistència, gràcies a un desplegament de set espais simultanis d’entrenament. En aquests tatamis es van impartir masterclasses de diverses disciplines com el jujitsu, el jujitsu brasiler (BJJ), la lluita, el grappling, el iaido, l’aikijitsu, el karate, així com tall real i defensa personal adaptada a cadira de rodes.
Enguany, el seminari va destacar especialment per la presència de mestres vinguts directament del Japó, màxims representants i caps de línia d’escoles antigues (koryu) de jujitsu japonès, els quals van oferir lliçons magistrals sobre el maneig de tot tipus d’armes tradicionals i tècniques de combat a mans buides. Com ja és tradició, la nit de dissabte va acollir la gran vetllada d’exhibicions de molt alt nivell a càrrec de les diferents delegacions participants.
Els representants d’Esport7 han valorat de manera excel·lent l’experiència, destacant el gran ambient de germanor viscut en un entorn idíl·lic. A més a més de l’aprenentatge tècnic, els esportistes van poder gaudir de la singularitat de tenir el tatami a tocar de la sorra.





Fotos de diferents classes del Taikai