
La 7a Trobada de Judo i de Motricitat del Moianès aplega 180 judokes d’entre 3 i 9 anys
Més de 180 judokes d’entre 3 i 9 anys dels clubs i escoles del Bages, el Moianès, Osona, Vallès Oriental i Ripollès van participar aquest dissabte 11 de novembre a la 7a Trobada de Judo i de Motricitat del Moianès, que va tenir lloc al pavelló municipal de Moià.
Va ser una doble trobada, ja que en el primer torn, van assistir els judokes d’entre 3 i 5 anys (Motricitat), i en el segon torn es va fer una classe per als nens i nenes d’entre 6 i 9 anys (Judo infantil).
L’objectiu de la trobada, organitzada pel Club Judo Moià, és que els infants puguin practicar el seu esport amb nens i nenes d’altres clubs i que els pares i mares puguin veure i, fins i tot, trepitjar el tatami, per conèixer l’activitat que fan els seus fills i filles.




Share: