Skip to main content

Esport7

El Complex Esportiu Vell Congost acull més de 100 judokes en l’stage d’inici de temporada del CTJudo Bages-Moianès

Els passats dies 27 i 28 d’agost, el Complex Esportiu Vell Congost de Manresa es va convertir en el punt de trobada del judo català amb la celebració d’una intensa concentració que va reunir més de 100 esportistes i representants de més d’una vintena de clubs d’arreu del territori i d’Andorra.

L’esdeveniment, organitzat pel Centre de Tecnificació de Judo Bages i Moianès, va oferir dues jornades de treball de màxima exigència al tatami, amb la participació d’esportistes de totes les etapes formatives i competitives, des de la categoria infantil fins a la sènior.

Treball intens i una masterclass de nivell internacional

Durant la primera jornada i el matí del segon dia, els judokes van completar un exigent programa enfocat al treball físic, la millora de la presa de la solapa (kumi-kata) i nombroses tandes de combat lliure (randori).

El punt àlgid de la concentració va arribar durant la tarda de la segona jornada amb una sessió tècnica de luxe a càrrec de Julia Figueroa, judoka olímpica a Rio 2016 i Tòquio 2020, així com medallista en campionats mundials i europeus. Els participants van poder aprendre de primera mà de la mestria i l’experiència d’una de les grans figures del judo internacional.

Àmplia representació de clubs

A més dels organitzadors (Esport7, Judo Moià i Osona Judo Club), l’stage va comptar amb la presència d’una àmplia representació de clubs:

L’stage va comptar amb una destacada participació de clubs vinguts d’arreu de Catalunya i d’Andorra:

  • Catalunya: Esport7, Clb Judo Moià, Gim Vallès, Judo Martorell, Vilafranca, Judo Vendrell, Judo Pineda, Vall de Terri, Molins de Rei, Judo Vital Esport, Judo Montserrat, Judo Mataró, Judo Rei, Judo Condal, Judo Danés, RG Judo Team, Priorat, Barberà, Judo Tomodachi, Associació Esportiva Arrels Congrés (AEAC) i Judo Cardedeu.
  • Andorra: Judo Encamp.

Aquesta trobada serveix per arrencar la posada a punt dels esportistes de cara als pròxims reptes de la temporada, consolidant Manresa i el Centre de Tecnificació com un dels nuclis de referència en la preparació de judokes.

Els judokes participants del CTJudo Bages i Moianès