Esport7

Moià esdevé el centre del judo base amb prop de 300 esportistes en el cap de setmana

Moià es va convertir en el centre de l’activitat de judo base durant el cap de setmana del 22 i 23 de novembre, amb la celebració de la Trobada i la Copa Moianès. Els esdeveniments van aplegar un total de prop de 300 participants, des dels més petits fins a la categoria alevina.

Novena trobada de judo del moianès

El dissabte 22 de novembre va tenir lloc la novena Trobada de Judo del Moianès, que va reunir 225 esportistes en total. La jornada es va dividir en dues sessions:

  • La primera trobada, centrada en la motricitat per a infants nascuts entre el 2020 i el 2022, va comptar amb 75 assistents.
  • La segona sessió, adreçada als infants nascuts entre el 2016 i el 2019, va registrar la participació de 150 petits judokes.

La Copa Moianès Aleví

L’activitat va continuar el diumenge 23 de novembre amb la celebració de la vuitena Copa Moianès de Judo Aleví. En aquesta prova, de caràcter més competitiu, hi van participar al voltant de 75 judokes alevins nascuts els anys 2014 i 2015.

Aquesta doble jornada subratlla el paper clau de l’entitat en la promoció del judo base i la consolidació d’aquests esdeveniments en el calendari de la Catalunya Central.