Esport7

El Festival de Final de Curs de Judo Infantil reuneix 300 joves esportistes al Complex Vell de Congost

El judo de base ha estat el gran protagonista de la jornada amb la celebració del tradicional Festival de Final de Curs de Judo Infantil 2026. L’esdeveniment ha aconseguit aplegar prop de 300 judoques d’entre 4 i 11 anys procedents dels diferents clubs i escoles vinculades a l’entitat, concretament de l’Esport7, el Judo Moià i l’Osona Judo.

L’activitat s’ha estructurat en tres sessions diferenciades per edats, en les quals els infants i joves esportistes han ofert una demostració pràctica del treball, l’esforç i l’evolució tècnica que han viscut al llarg de tota la temporada. Un dels moments més destacats i emotius de cada sessió ha tingut lloc a la part final, quan els pares i mares han estat convidats a saltar al tatami per compartir l’experiència amb els seus fills i filles, aprenent les caigudes i les tècniques bàsiques d’aquest esport.

La diada ha comptat amb un pavelló ple de famílies i amb la presència institucional del regidor d’Esports de l’Ajuntament de Manresa, Anjo Valentí, qui ha volgut participar activament en el desenvolupament de la jornada esportiva.

Des de l’organització s’ha expressat un agraïment públic i sincer a l’Ajuntament de Manresa per la col·laboració i la cessió de l’espai municipal, un suport clau que permet tirar endavant un any més aquesta cita indispensable per a la promoció del judo formatiu del territori. Així mateix, s’ha estès el reconeixement a totes les famílies per la seva constant confiança i implicació durant tot el curs.

Imatge del festival. Autor: Provo_Sport

Imatge del festival. Autor: Provo_Sport

Imatge del festival. Autor: Provo_Sport