El CTJudo brilla al Vila d’Andorra 2026 amb una pluja de medalles en totes les categories
Aquest passat cap de setmana, els esportistes del Centre de Tecnificació de Judo del Bages i Moianès (CTJBM) han tornat a demostrar el seu alt nivell competitiu al prestigiós torneig Vila d’Andorra 2026, una de les cites clau del calendari de judo. Amb una representació sòlida en les categories sènior, cadet i infantil, l’expedició torna a casa amb un balanç de resultats excel·lent.
Domini en la categoria Sènior
En la categoria de pes pesat (+90kg), l’equip sènior va signar una actuació impecable. Tant Lucas de Nardo com Jordi Pérez de Mendiguren (tots dos de l’Esport7) van aconseguir pujar al podi, consolidant-se com a referents de la categoria i demostrant la potència de l’equip en les divisions superiors. De Nardo va quedar primer classificat imposant-se a la final al seu company de club, Pérez de Mendiguren.
Futur prometedor en Cadet i Infantil
La base del club també va deixar empremta. En la categoria Cadet, destaca la primera posició de Núria Corcuera, del Club Judo Moià (-57kg) i de Maica Berruezo (de l’Esport7), qui va fregar el metall amb una meritòria 5a posició en la mateixa categoria. Així mateix, cal reconèixer l’esforç de Bruno Pereira i Victor Bordallo per la seva participació en la competició.
L’èxit va ser especialment notable en la categoria Infantil, on es van sumar quatre podis clau:
Joan Montes, de l’Esport7, (-42kg) va ser segon
I Oriol Corcuera del Club Judo Moià (-46kg), Oscar Artero de l’Esport7 (+73kg) i Laia Coma del Club Judo Moià (-57kg) van aconseguir la medalla de bronze.
Aquests resultats es van complementar amb la participació de Suri Gundin, Damià Bujor, Oriol Lopez, Eric Fernández i Yuri Bordallo, que van sumar una experiència competitiva vital per al seu creixement esportiu.


