Roc Argemí, d’Esport7, aconsegueix una victòria per decisió a la Copa Catalana de Kick-boxing
El passat dissabte 13 de juny, les instal·lacions del Poliesportiu SA-FA de Gavà van acollir la celebració de la Copa Catalana de Kick-boxing 2026. La cita va comptar amb una destacada actuació del competidor de l’equip Esport7, Roc Argemí, qui va signar un excel·lent combat dins la categoria júnior de menys de 74 quilos en la modalitat de kick light.
Argemí va vèncer en un enfrontament exigent disputat a dos assalts de dos minuts cadascun. El lluitador va saber plasmar sobre el tatami una preparació dissenyada específicament amb l’objectiu de puntuar de manera clara, combinant amb precisió el treball de mans amb lowkicks contundents que van acabar marcant la diferència. Tot i el fort colpeig del seu rival, que el va posar en dificultats en diversos moments, el competidor d’Esport7 va mantenir la concentració i va gestionar les accions de combat amb intel·ligència i maduresa, un fet que va decantar la decisió dels àrbitres al seu favor.
Aquest resultat reafirma el treball portat a terme durant les últimes setmanes sota les ordres de l’entrenador del club, Jorge Closas. Així mateix, la delegació d’Esport7 va estar acompanyada i recolzada a Gavà per Adam i Sergi, competidors de l’equip Pugnator Castellet que també van realitzar grans combats, i pels company d’equip Jordi Benito i Jordi Salazar que van desplaçar-se per oferir suport tècnic i anímic durant la competició.


Roc Argemí, d’Esport7, segon per l’esquerra, amb els entrenadors i companys