Aquest passat cap de setmana s’ha celebrar al Pavelló Municipal Palau Sacosta de Girona, la 8ª edició del Congrés Inter de Judo “Ciutat de Girona” amb la participació de més de 200 judokes i professors de tot Catalunya, l’estat i França.
En aquesta edició els professors estrella han estat Joaquin Ruiz, Entrenador de l’equip Espanyol de Judo Absolut, Sot Campió del Mon a Barcelona 1991 i Campió d’Europa el 1989 i Kenji Uematsu Entrenador de l’equip Espanyol de Judo i 5è class. en els JJOO d’Atenes, els quals van realitzar sessions tècniques de matí i tarda de tres hores cadascuna.
Esport-7 hi va participar amb un grup de 10 judokes de la categoria Infantil i Cadet.
En l’acte d’inauguració del Congrés, el Comitè Organitzador va lliurar al Centre de Tecnificació de Judo del Bages i Moianès el document en escriptura japonesa “KITA KYOEI” (Amistat i prosperita mútua) en reconeixement a la fidelitat de participació anual dels judokes dels clubs del Bages i Moianès i pel pes específic com a grup de Judo que te dins l’àmbit català.